Annons

• Säkerhetsstatus

Softonic-recension

xarvio SCOUTING: Den ultimata assistenten för bönder

xarvio SCOUTING är en produktivitetsapp som använder djupinlärningsalgoritmer för att upptäcka och identifiera stress i fältet genom att helt enkelt ta en bild med din iPhone. Den är utformad för att stödja lantbrukare och jordbruksrådgivare i deras beslutsprocess. Med denna app kan du identifiera ogräs, känna igen sjukdomar och analysera bladskador genom att gå runt fälten och ta bilder. Allt du upptäcker på dina promenader dokumenteras i en dagbok, vilket ger dig en komplett historik över dina grödor vid dina fingertoppar.

Dessutom erbjuder xarvio SCOUTING en stark gemenskap av lantbrukare och ytterligare funktioner. SCOUTING Radar visar dig vad som händer i din omgivning, ger dig en detaljerad översikt och upptäcker risker i ett tidigt skede. Med funktionen för aviseringar får du automatiskt push-information om möjliga risker och hot i ditt område. Det har aldrig varit enklare, snabbare och mer bekvämt att upptäcka och övervaka stress i fältet. Appen lär sig och förbättras kontinuerligt, och ju fler bilder du tar, desto bättre blir den.

Finns även på andra plattformar

Program tillgängligt på andra språk

SCOUTING för iPhone

• Betalt

• På Svenska
  • V 3.25.0

(0)
  • Säkerhetsstatus

Användarrecensioner om SCOUTING

Har du provat SCOUTING? Var den första att lämna din åsikt!

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.